Magyar (Hungarian)

Dr. Landa gyógynövényes szájvíz

Páciensek röntgenfelvételei

A Dr. Landa gyógynövényes szájvíz használatának eredméynei

A Dr. Landa gyógynövényes szájvíz tartós használatát fogorvosi rendelések során követtük nyomon a páciensek egy kiválasztott csoportja esetén, akiknek fogínyvérzése, fogínysorvadása, erős fogkőképződése és foglazulása volt (ezek a paradentózis fő ismertetőjelei). A Dr. Landa gyógynövényes szájvíz használatának eredményeit elemzeve azt az eredményt kaptuk, hogy a fogínyvérzés, fogínysorvadás, erős fogkőképződés, és foglazulás tüneteit mutató páciensek esetében a szájvíz alkalmazása kétségtelen ereményeket hozott. A rendsezres használat bizonyos ideje után a fogíny megerősödik, a fogínyvérzés megszűnik, a fogkőképződés csökken és a meglazult fogak mozgása csökken vagy megszűnik.

Az itt bemutatott röntgen felvételeken láthatóak a Dr. Landa gyógynövényes szájvíz hosszútávú, rendszeres használatának eredményei három kiválasztott páciens esetében. A röntgen felvételeken látható a fogínygyulladás, fogínysorvadás visszahúzódása - a fekete felületek helyére fehér, gyulladásmentes szövet épül vissza.

F.J. szül. 1956, a Dr. Landa  gyógynövényes szájvizet 2002/11 óta használja

OP RTG 06/2001

OP RTG 06/2003

P.J. szül. 1955, a Dr. Landa gyógynövényes szájvizet 2002/05 óta használja

OP RTG 05/2002

OP RTG 10/2004

B.L. szül. 1953, a Dr. Landa gyógynövényes szájvizet 2001/04 óta használja

OP RTG 04/2001

OP RTG 04/2003

Dr. Landa gyógynövényes szájvíz (koncentrátum)

Parodontózis ellen

Önök írták

2020.06.22

Dr. Landa szájvízről

Tisztelt Dr. Landa!

Természetesen, a Covid-19 vírus időszak kellős közepén gyulladt be az ínyem. Megvettem ezt a Dr. Landa szájvízet, mert a leírás alapján úgy gondoltam, ez jó lehet nekem. Már eltelt két hónap és a gyulladás úgy néz ki, hogy teljesen megszünt. Nem volt olcsó, de legalább használt. Végül emiatt már nem megyek idő elött a fogorvosomhoz.

Tisztlelettel:

Gajzágó Béla

Budapest

2020.01.21

szájzuhany elégedettség

Kedves Dr. Landa!

Köszönöm a gyors szállítást. A Sowash szájzuhanyt egyszerűen fel tudtam szerelni a vízcsapra, ahogy mondták. Tökéletesen működik, rendelni fogunk pótfejeket is, mert ezt magamnak vettem, de a család többi tagja is rákapott.

Üdvözlettel:

Zsebe Gáborné (Körmend)

2019.02.12

Vásárlói levél

Tisztelt Dr. Landa!

Ezúton is szeretném megköszönni a rendelésem gyors kiszállítását és a telefonon kapott szívélyes tanácsokat. A szájvizet már több mint két hete használom, ahogy javasolta napi három alkalommal. Az elején egy kicsit csípet, erősnek tartottam, de mostanra már egész kellemesnek tűnik. A lényeg, hogy úgy érzem, a meglazult fogaim mintha stabilabban állnának a helyükön. A duzzadt, piros ínyem is halványodik.

Üdvözlettel:

Gesztesi Borbála Tárnokról

Hírlevél regisztráció

Kapcsolat

Levélküldés

Hírlevelet kérek

Ha szeretne tájékoztatást kapni híreinkről, akcióinkról,

kérjük adja meg e-mail címét.

Elküld

Fontos információk